serie |
50 - |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
parknummer |
54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
in dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Prov. / tijd. kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
kenteken |
M- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
2e kenteken |
M- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
wagensoort |
lijndienstwagen |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
merk |
De Dion- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
motor |
De Dion- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vermogen |
60 pk |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
type |
CQ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
bouwjaar |
1924 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
chassisnummer |
1593 |
1593 |
|
| ||||||||||
carrosseriebouwer |
Pennock |
Verheul |
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
carrosserienummer |
? |
872 |
| |||||||||||
zit / staanplaatsen |
26 / - |
26 / - |
G.T.M. 54 met originele Pennock carrosserie. | |||||||||||
deurindeling |
- |
- |
Foto: L. Bollen | |||||||||||
vorige eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
nieuwe eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
uit dienst |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
opmerkingen |
In 1924 in dienst gesteld met afzonderlijke 1e en 2e klasse indeling en typische okergele G.T.W. kleur | |||||||||||||
|
In 1931 is de oude carrosserie vervangen door een nieuwe |
|
|
|
| |||||||||
|
Tussen 1933 - |
|
|
|
| |||||||||
|
In 1936 verbouwd tot vrachtwagen en vernummerd G.T.M. 254 |
|
|
|
| |||||||||
|
|
|
|
|
|
GELDERSCHE STOOM TRAMWEG MAATSCHAPPIJ