serie |
363 - |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
parknummer |
380 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
in dienst |
29- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Prov. / tijd. kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
kenteken |
96- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
2e kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
wagensoort |
Lijndienstwagen |
|
|
|
|
|
|
|
| |||||
merk |
DAF |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
motor |
DKDL 600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vermogen |
164 pk |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
type |
MB 200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
bouwjaar |
1975 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
chassisnummer |
130189 |
|
|
| ||||||||||
carrosseriebouwer |
Den Oudsten |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
carrosserienummer |
5337 |
|
| |||||||||||
zit / staanplaatsen |
51 / 29 |
1979: 49 / 29 |
G.T.W. 380 stationsplein Nijmegen 1976 | |||||||||||
deurindeling |
2/- |
|
(foto collectie T. Dieben) | |||||||||||
vorige eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||
nieuwe eigenaar |
De Ridder Soest |
|
|
|
|
| ||||||||
uit dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
opmerkingen |
Na 1 sept 1977 als G.S.M. 380, in 1978 omgenummerd naar G.S.M. 1480 | |||||||||||||
|
Zitplaatswijziging in 1979: achter de bestuurder verdwenen 2 zitpl. t.b.v. een bagagerek | |||||||||||||
|
Na afvoer via CAB augustus 1989 verkocht aan De Ridder Soest | |||||||||||||
|
| |||||||||||||
|
|
GELDERSCHE TRAMWEGEN