serie |
363 - |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
parknummer |
375 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
in dienst |
28- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Prov. / tijd. kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
kenteken |
60- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
2e kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
wagensoort |
Lijndienstwagen |
|
|
|
|
|
|
|
| |||||
merk |
DAF |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
motor |
DKDL 600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vermogen |
164 pk |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
type |
MB 200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
bouwjaar |
1975 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
chassisnummer |
129623 |
|
|
| ||||||||||
carrosseriebouwer |
Den Oudsten |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
carrosserienummer |
5332 |
|
G.T.W. 375 als G.S.M. 1475 | |||||||||||
zit / staanplaatsen |
51 / 29 |
1979: 49 / 29 |
| |||||||||||
deurindeling |
2/- |
|
|
| ||||||||||
vorige eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||
nieuwe eigenaar |
H.L. Mota Portugal |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
uit dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
opmerkingen |
Na 1 sept 1977 als G.S.M. 375, in 1978 omgenummerd naar G.S.M. 1475 | |||||||||||||
|
Zitplaatswijziging in 1979: achter de bestuurder verdwenen 2 zitpl. t.b.v. een bagagerek | |||||||||||||
|
Na afvoer in 1989 via CAB naar De Ridder Soest, doorverkocht aan | |||||||||||||
|
Henrique Leonardo Mota Portugal, nr 283 (SD- | |||||||||||||
|
|
GELDERSCHE TRAMWEGEN