serie |
324 - |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
parknummer |
328 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
in dienst |
10- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Prov. / tijd. kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
kenteken |
JB- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
2e kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
wagensoort |
Semi- |
|
|
|
|
|
|
|
| |||||
merk |
DAF |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
motor |
DKDL 600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vermogen |
164 pk |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
type |
MB 200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
bouwjaar |
1974 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
chassisnummer |
116103 |
|
|
| ||||||||||
carrosseriebouwer |
Den Oudsten |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
carrosserienummer |
5018 |
|
|
| ||||||||||
zit / staanplaatsen |
51 / 29 |
1979: 49 / 29 |
G.T.W. 328 (foto archief G.T.W. / H.S.A.) | |||||||||||
deurindeling |
2/- |
|
|
| ||||||||||
vorige eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
nieuwe eigenaar |
H.L. Mota Portugal |
|
|
|
|
|
|
| ||||||
uit dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
| ||||||
opmerkingen |
Na 1 sept 1977 als G.S.M. 328, in 1978 omgenummerd naar G.S.M. 1428 | |||||||||||||
|
Zitplaatswijziging in 1979: achter de bestuurder verdwenen 2 zitpl. t.b.v. een bagagerek | |||||||||||||
|
Geleverd als semi- | |||||||||||||
|
Na afvoer maart 1989 verkocht aan De Ridder in Soest, geëxporteerd naar Portugal | |||||||||||||
|
aan Henrique Leonardo Mota met nr. 281 (SD- |
GELDERSCHE TRAMWEGEN