serie |
324 - |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
parknummer |
326 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
in dienst |
04- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Prov. / tijd. kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
kenteken |
JB- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
2e kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
wagensoort |
Semi- |
|
|
|
|
|
|
|
| |||||
merk |
DAF |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
motor |
DKDL 600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vermogen |
164 pk |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
type |
MB 200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
bouwjaar |
1974 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
chassisnummer |
115987 |
|
|
| ||||||||||
carrosseriebouwer |
Den Oudsten |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
carrosserienummer |
5016 |
|
G.T.W. 326 (foto J.J.A.F. Van Zijtveld) | |||||||||||
zit / staanplaatsen |
51 / 29 |
1979: 49 / 29 |
| |||||||||||
deurindeling |
2/- |
|
| |||||||||||
vorige eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
nieuwe eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||
uit dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
| ||||||
opmerkingen |
Na 1 sept 1977 als G.S.M. 326, in 1978 omgenummerd naar G.S.M. 1426 | |||||||||||||
|
Zitplaatswijziging in 1979: achter de bestuurder verdwenen 2 zitpl. t.b.v. een bagagerek | |||||||||||||
|
Geleverd als semi- | |||||||||||||
|
Na afvoer via CAB gesloopt | |||||||||||||
|
|
GELDERSCHE TRAMWEGEN