GELDERSCHE TRAMWEGEN
serie |
174 - |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
parknummer |
175 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
in dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Prov. / tijd. kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
kenteken |
M- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
2e kenteken |
PB- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
wagensoort |
lijndienstwagen |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
merk |
Kromhout |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
motor |
Kromhout |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vermogen |
102 pk |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
type |
B- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
bouwjaar |
1940 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
chassisnummer |
B 716 |
|
|
| ||||||||||
carrosseriebouwer |
Verheul 1946 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
carrosserienummer |
5036 |
|
| |||||||||||
zit / staanplaatsen |
44 / 14 |
|
G.T.W. 175 als G.T.W. 515 te Doetinchem werkplaats, ca. 1955 | |||||||||||
deurindeling |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vorige eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||
nieuwe eigenaar |
Koopmans |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
uit dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
opmerkingen |
In 1940 is chassis onbebouwd verborgen (ook wel onderduikchassis genoemd) | |||||||||||||
|
In 1946 pas voorzien van opbouw van Verheul |
|
|
|
| |||||||||
|
In 1954 vernummerd in 515 |
|
|
|
| |||||||||
|
In 1956 afgevoerd en vernummerd in 660 |
|
|
|
| |||||||||
|
In 1957 verkocht aan Koopmans nr. 35 |
|
|
|
|