GELDERSCHE TRAMWEGEN
serie |
6 - |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
parknummer |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
in dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
Prov. / tijd. kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
kenteken |
M- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
2e kenteken |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
wagensoort |
lijndienstwagen |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
merk |
Bedford |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
motor |
Bedford |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vermogen |
72 pk |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
type |
OLWD |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
bouwjaar |
1946 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
chassisnummer |
|
|
|
| ||||||||||
carrosseriebouwer |
Aviolanda |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
carrosserienummer |
5178 |
|
| |||||||||||
zit / staanplaatsen |
31 / 08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
deurindeling |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
vorige eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
nieuwe eigenaar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
uit dienst |
00- |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
opmerkingen |
In 1945 uit oorlogshandelingen verkregen vrachtwagen chassis nr. 48 | |||||||||||||
|
In 1946 i.o.v. Verheul door Aviolanda Papendrecht voorzien van een houten nood carrosserie | |||||||||||||
|
Deze wagen had een iets bredere carrosserie waardoor er 6 extra zit- | |||||||||||||
|
Afgevoerd in 1949 |
|
|
|
| |||||||||
|
|
|
|
|
|