1962


In 1962 werden de laatste A.E.C.-Verheul VB10 wagens toegevoegd aan het G.T.W.-wagenpark.
Op de serie G.T.W. 631 - 640, welke in het najaar werd geleverd, werd met smart gewacht.
Deze serie werd eigenlijk te laat geleverd, men huurde bij Maarse & Kroon en bij Gemeente Vervoerbedrijf Amsterdam bussen om dit tekort op te vangen.
Het zouden de laatste VB 10 wagens bij de G.T.W. zijn.

Als toerwagens worden de series G.T.W. 671 - 675 aangeschaft met 41 zitplaatsen.
Deze serie van 5 wagens werd eerder dan de serie 631 - 640 geleverd.

Voorts werden in 1962 een tiental oerdegelijke Saurers uit de bouwjaren 1947 / 1948 voorzien van
nieuwe carrosseriëen, welke werden gebouwd door Den Oudsten.
De wagens uit de serie G.T.W. 351 - 360 werden voornamelijk ingezet voor groepsvervoer en dan
veel voor het vervoer van werknemers van de A.K.U. (Arnhemse Kunstzijde Unie).
Tussen 1971 en 1975 werd de serie afgevoerd.
In dienst:                            zie hierboven

Afgevoerd:                          51, 52, 53, 106, 107, 110, 201, 204, 205, 207, 208, 305,
                                            306 werd vrachtauto 776, 307 werd vrachtauto 772, 309 werd vrachtauto 777,  316 werd vrachtauto 779, 319 werd vrachtauto 780, 694, alsmede de ex -L.A.D.O. wagens 15, 16, 17
                                            en de ex -Hendriks 18 en 22

Per 31 december 1962:  195 autobussen