Ook in 1927 werden wederom De Dion Bouton wagens met Allan carrosserie in dienst gesteld. Deze twee wagens werden ingedeeld in de serie G.S.T.M. 60 - 61. De eerdere serie 60 - 61 uit 1924 werd tegelijk vernummerd in 80 - 81. Voorts kwamen er nog twee wagens in dienst, ditmaal overgenomen van de Limbursche Auto-omnibus Dienst (L.A.D.) Deze wagens, ook De Dion Bouton’s maar nu met Mijnhardt carrosserie, werden ingedeeld in de serie G.S.T.M. 62 - 63en werden gebouwd in 1924. De firma Mijnhardt had de werkplaats aan de Vlijtstraat aan de nabij gelegen Eusebiusbinnensingel in Arnhem. Een en ander stond ongeveer waar nu Connexxion haar trolleybus garage heeft. Na overname werden de wagens naar Rotterdam gebracht waarna Allan & Co. de wagens van een vernieuwde en verlengde opbouw voorzag. Net als de voorgaande wagens hadden ook de 62 en de 63 rechtse besturing.
In dienst: 60-61 De Dion Bouton KM / Allan 33 zpl. 62-63 De Dion Bouton JV / Mijnhardt 29 zpl., ex Autobusdienst Heerlen-Maastricht Per 31 december 1927: 16 autobussen en enkele Ford bussen